joi, 26 martie 2009

Gandul zilei

Ati observat ca pana si cei mai rai oameni au prieteni ?

4 comentarii:

  1. Frumos ai definit prietenia. Pacat ca daca e sa o luam asa ea nu exista. Sau e chiar foarte rara...

    RăspundețiȘtergere
  2. In opinia mea, un om care e bun ii va fi prieten si celui rau :):). Asa ca cel din urma nu ramane singur!

    RăspundețiȘtergere
  3. mereu despre prietenie sau dragoste se discuta in toate cazurile, toti suntem "profesori" sa dam cate-o definitie in aces caz... Prietenie? ajungem mereu sa spunem ca nu nu exista asa ceva, nu exista iubire, nu exista esenta prieteniei... OARE ce dracu ii pana la urma urmei? Daca incep sa-l bag pe CIORAN in asta imi veti spune ca-s dus cu plimbarea... pana la urma urmei: CE NE DORIM? refuzam mereu sa credem ca avem un PRIETEN, eu neg existenta metafizica a unui dusman caci sincer AM... in Proverbe scrie: MAI BINE UN VECIN APROAPE, DECAT UN FRATE DEPARTE... dar pana la urma urmei, toti suntem inamicii fiecaruia...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Schwarzer Wolf: si eu cred ca natura umana este una pervertita, in crestinism acest lucru e numit "pacatul originar". Cel mai simplu vedem la copiii mici. Nu ii invata nimeni sa minta si totusi ei cunosc intrinsec acest lucru, daca ii intrebi cine a mancat bomboana, automat stiu sa zica ca nu ei, si/sau sa dea vina pe altcineva :)

    Oricat de bun ai fi, nu poti fi perfect, sau fara pacat, toti avem momente cand inchidem ochii la rautate dupa cum spuneai si tu. Totusi idealul e sa cultivam cat mai multa bunatate in noi, sa simti ca progresezi in spirit cu fiecare zi care trece.

    RăspundețiȘtergere