sâmbătă, 15 august 2009

Elucubratiile lui Groucho Marx

  • Intr-o dimineata am impuscat un elefant in pijamale. Cum a ajuns in pijamalele mele nu imi dau seama.
  • Am aici cea mai buna polita de asigurari in cazul accidentelor. Daca iti pierzi un picior, te vom ajuta sa il gasesti.
  • Omul asta ori a murit ori mie mi-a stat ceasul.
  • Am avut o dupa-masa perfecta. Dar nu astazi!
  • Inteligenta militara e o contradictie in termeni!
  • In afara cainelui, cartea e cel mai bun prieten al omului. Inauntrul cainelui e prea intuneric ca sa citesti!
  • Astea sunt principile mele... iar daca nu iti plac mai am si altele.
  • Inainte sa vorbesc, am ceva important sa spun.
  • Nu doresc sa apartin unul club care accepta ca membrii o persoana ca mine.
  • Trebuie sa recunosc, m-am nascut la o varsta destul de frageda.
  • Am creierul unui copil de 4 ani. Banuiesc ca a fost bucuros sa scape de el.
  • Casatoreste-te cu mine si nu ma voi mai uita niciodata la un alt cal.
  • Data viitoare cand te vad adu-mi aminte sa nu vorbesc cu tine.
  • Nici un om nu pleaca inaintea timpului sau, decat atunci cand seful pleaca mai repede.
  • O pisica neagra care trece prin fata ta semnifica faptul ca animalul se duce undeva.
  • Pana si un copil de 5 ani ar putea intelege lucrul asta. Trimite pe cineva sa gaseasca un copil de 5 ani!

3 comentarii:

  1. penultima imi place cel mai mult, ma pufnit si rasul putin:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Penultima imi place si mie. :))
    Ma amuz cand vad atatia crispati cand vad ca trece o pisica neagra prin fata lor. Cats are just great! XD

    RăspundețiȘtergere